Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa - 46 vuotta toimintaa kiinteistönomistajien hyväksi

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa on eteläpohjalaisten kiinteistönomistajien etujärjestö, joka tuottaa jäsenpalveluja ja lisäarvoa jäsenilleen. Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä sekä muita kiinteistönomistajia.

Jäsenkiinteistöt saavat käyttöönsä alan tuoreimman tiedon ja kiinteistöalaan perehtyneiden asiantuntijoiden tuottamat jäsenpalvelut. Lakineuvonta, talous- ja veroneuvonta, tekninen- ja korjausrakentamisen neuvonta, koulutustilaisuudet, uutiskirjeet, Kiinteistölehti ja muut jäsenedut ovat avuksi kiinteistön vastuullisessa ylläpidossa ja kehittämisessä.

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa on perustettu vuonna 1978. Nykyisin yhdistys edustaa yli 350 jäsenyhtiötä ja niiden yli 18.000 asukasta. Jatkuvasti kasvava jäsenpohja auttaa turvaamaan taloyhtiöiden edut sekä alueellisesti että valtakunnallisesti. Jokainen uusi jäsenkiinteistö lisää järjestön kannanottojen painoarvoa ja parantaa resursseja kehittää jäsenille uusia palveluja.

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa on valtakunnallisen Suomen Kiinteistöliiton jäsenjärjestö. Kiinteistöliittoon kuuluu 23 paikallisyhdistystä ja niiden kautta yli 30.000 jäsenkiinteistöä, joissa asuu lähes kaksi miljoonaa ja työskentelee noin miljoona suomalaista.

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan säännöt löydät täältä.