Jäsenyys joka kannattaa!

Jäsenmaksuun sisältyvät palvelut

Jäsenkiinteistö saa rahanarvoisia etuja jäsenmaksuunsa sisältyen. Kiinteistöä hoitavan isännöitsijän tai toimitusjohtajan sekä hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten toiminta helpottuu, kun tarpeelliset tiedot, neuvot ja ohjeet päätöksentekoa varten saa kiinteistöyhdistyksestä.

Puhelinneuvonta

• Kiinteistöyhdistyksen toimistosta nopeaa apua laki- ja hallinto-, talous-, työsuhde- sekä korjausrakentamis- ja teknisissä asioissa

Lakipalvelut

• Kiinteistöyhdistyksen jäsentalojen edustajia palvelevat yhdistyksen toimiston lisäksi Suomen Kiinteistöliiton neuvontalakimiehet.

Koulutustilaisuuksia Seinäjoella

• osallistumisoikeus jäsentaloyhtiöiden hallitusten jäsenillä ja isännöitsijöillä sekä yhdistyksen vuokranantajajäsenillä
  • lakiasiaa, kunnossapitoa, talousarvioasiaa

Rakennuksen kuntosovellus RAKU - maksuton jäsenetu

• Raku on taloyhtiöille suunnattu verkkosovellus, jolla voidaan laatia asunto-osakeyhtiölain mukainen kunnossapitotarveselvitys sekä myös asuinkiinteistön kunnossapitosuunnitelma. Raku on Kiinteistöliiton jäsentalojen käytettävissä maksutta jäsensivuilta kohdasta Laskurit ja sovellukset.

Verkkokoulutusta taloyhtiöiden hallituksille - maksutta jäsentaloille

Verkkokurssit ovat maksutta jäsentaloyhtiöiden edustajien käytössä.

Sähköiset jäsentiedotteet noin kuusi kertaa vuodessa

• ajankohtaista asiaa ja käytännön ohjeita lainsäädännöstä, oikeuskäytännöstä, tariffeista, budjetoinnista, tilinpäätöksistä jne. Yhtiön hallituksella ja isännöitsijällä on mahdollisuus ottaa käyttöönsä sähköinen jäsentiedote

Taloyhtiöjäsenille Suomen Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa vuodessa)

• Valtakunnallinen kiinteistöalan ammattilehti, josta ilmestyy 10 numeroa vuosittain. Jäsenlehti. Jäsenetuna mahdollisuus lukea maksutta viimeisin lehti myös verkossa.

Jäsensivut

• Sivuilta löydät mm. tietoa, jäsentiedotteita, oppaita, lomakkeita ja koulutusten aineistoja. Myös omien jäsentietojen päivittäminen onnistuu jäsensivuilla.

Mobiilijäsenkortti

• Mobiilijäsenkortti-sovelluksella voit soittaa suoraan sekä Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan jäsenneuvontaan että Suomen Kiinteistöliiton neuvontapalveluihin. Jäsennumero on aina mukana puhelimessa. Saat neuvontaa ja voit ilmoittaa muuttuneista jäsentiedoista. Mobiilijäsenkortin kautta on helppo ilmoittautua yhdistyksen tapahtumiin.

Taloyhtiön omat nettisivut

• Kiinteistöliitto tarjoaa jäsentalolle omat nettisivut. Taloyhtiösivut tehostavat asukasviestintää ja parantavat asukkaiden tiedonsaantia. www.taloyhtiosivut.fi

Edunvalvontaa

• kannanotoilla tavoitellaan mm. kohtuullisia asumiskustannuksia

Työnantajapalvelut

• Työnantajana toimiva taloyhtiö tarvitsee tarkkaa ja täsmällistä tietoa työlainsäädännöstä ja alan työehtosopimusten tulkinnasta. Kiinteistöalan työnantajajärjestönä kiinteistöyhdistys tuntee alan lainsäädännön ja sopimukset. Tarvittaessa jäsentaloyhtiön edustajalla on mahdollisuus kysyä apua myös kiinteistöalan työnantajajärjestöstä Kiinteistöpalvelut ry:stä puhelinnumerosta 020 7959 480 edellyttäen, että taloyhtiö on toimittanut siihen työsuhteessa olevien henkilöiden palkkatiedot kiinteistöyhdistykselle.

Jäsenalennuksia

• Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry ja Anvia Oyj ovat solmineet puitesopimuksen vuoden 2019 loppuun. Anvia kaapelitelevisioverkkoon kuuluvilla yhdistyksen jäsentaloilla on tänä aikana mahdollisuus saada kaapelitelevisioliittymän perusmaksun hinnasta reilusti säästöä.
  • Yhdistyksen jäsenkiinteistöt saavat alennuksia mm. kiinteistöalan painotuotteista.