Hyödynnä Kiinteistöyhdistyksen jäsenedut!

Meiltä saat jäsenpalveluja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

Lakihelppi palvelee jäsensivuilla 24/7

Lakihelppi-verkkopalvelu on jäsentalojen hallitusten ja isännöitsijöiden käytettävissä. Lakihelppi antaa vastaukset yleisimpiin taloyhtiössä ilmeneviin lakikysymyksiin nopeasti ja selkeästi. Palvelu on käytettävissä arkipäivien lisäksi myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Taloyhtiön vastuunjakotaulukko 3D - maksuton jäsenetu

Taloyhtiön vastuunjakotaulukko 3D näyttää nopeasti olennaisimmat osakkaan ja taloyhtiön kunnossapitovastuut huoneistossa. Palvelussa pääset tutustumaan kunnossapitovastuisiin eri huonetilojen 3D-kuvien avulla. Kiinteistömedia Oy:n tarjoamaan jäsenetua pääset käyttämään Kiinteistöliiton jäsensivuilla.

Rakennuksen kuntosovellus RAKU - maksuton jäsenetu

Raku on taloyhtiöille suunnattu verkkosovellus, jolla voidaan laatia asunto-osakeyhtiölain mukainen kunnossapitotarveselvitys sekä myös asuinkiinteistön kunnossapitosuunnitelma. Raku on Kiinteistöliiton jäsentalojen käytettävissä maksutta jäsensivuilta kohdasta Laskurit ja sovellukset.

HTHJ verkkokurssi

Verkkokurssikokonaisuus HTHJ - hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen antaa mainiot eväät taloyhtiön hallituksessa toimimiseen. Kurssikokonaisuuteen on koottu tärkeää tietoa taloyhtiön toiminnan eri alueilta hallituksen vastuista ja taloudenpidosta kiinteistön ylläpitoon saakka.

Kurssikokonaisuus on maksuton Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden hallitusten jäsenille ja puheenjohtajille. Muille kurssi maksaa 179 e/käyttäjä.

Toiminnantarkastuksen perusteet -verkkokurssi (HTHJPLUS)

Toiminnantarkastuksen perusteet -verkkokurssi on suunnattu taloyhtiöiden toiminnantarkastajille. Kurssilta saa kattavat ja pätevät tiedot toiminnantarkastuksen tekemiseen.

Verkkokurssi on maksuton Suomen Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden hallituksen jäsenille ja toiminnantarkastajille (hinta normaalisti 89,00 e).

Hallituksen puheenjohtajana taloyhtiössä -verkkokurssi (HTHJPLUS)

Antaa tietoa, taitoa ja vinkkejä hallituksen puheenjohtajuuden menestykselliseen hoitamiseen.

Verkkokurssi on maksuton Suomen Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden hallituksen jäsenille. (hinta normaalisti 89,00 e)

Taloyhtiön pelastussuunnitelma (TaPe)

Taloyhtiön pelastussuunnitelma -verkkokurssin avulla pystyt asiantuntijoiden ohjauksessa laatimaan taloyhtiöllesi asianmukaisen pelastussuunnitelman. Lisäksi saat ohjeita pelastussuunnitelman keskeisistä sisällöistä viestimiseen. Saatavilla vain Kiinteistöliiton jäsenille.

Kirjat ja lomakkeet

Jäsenet saavat 20 % alennuksen Kiinteistömedia Oy:n normaalihintaisista kirjoista, lomakkeista ja sähköisistä tuotteista. Alennus ei koske seuraavia tuotteita: paketti- ja tarjoustuotteet, Kiinteistönvälittäjän käsikirja 2017, Kiinteistön musta laatikko.  www.kiinteistomedia.fi.

Suomen Kiinteistölehti

Kiinteistöliiton jäsenyyteen kuuluu Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallitus ja isännöitsijä saavat lisäksi lisävuosikerran hintaan 25 euroa (norm. kestotilaus 99 euroa)! Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta www.kiinteistomedia.fi/tarjous.

Ajankohtaista koulutusta

Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen hallitus- ja luottamushenkilöstön koulutuksesta. Tutustu koulutuksiin osoitteessa www.kiinko.fi.

Omat kotisivut taloyhtiölle

Kiinteistöliitto tarjoaa jäsentalolle yhtiökohtaiset nettisivut maksuttomana jäsenetuna! www.taloyhtiosivut.fi.