Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan vuosikokous pidetty – yksi muutos hallituskokoonpanoon

Julkaistu: 21.03.2024

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n sääntömääräinen vuosikokous vahvisti vuoden 2023 tilinpäätöksen, toimintasuunnitelman ja talousarvion kuluvalle vuodelle sekä jäsenmaksut vuodelle 2025. Vuosikokouksessa hallituksen jäsenyyksistä päästiin pitkästä aikaa äänestämään, kun ehdokkaita oli enemmän kuin hallituspaikkoja. Erovuoroisista hallituksen jäsenistä uudelleen valituiksi tulivat Liisa Aro-Panula (Seinäjoki), Noora Kangastupa (Ilmajoki), Harri Ojala (Seinäjoki) ja Hannu Ristaniemi (Kauhava). Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Sevas Oy:n toimitusjohtaja Sami Siikala (Seinäjoki). Onnittelut kaikille valituille ja lämpimät kiitokset hallitustehtävistä pois jääneelle Erkki Kaukoselle!

Ansiomerkkejä hallituksen jäsenille

Vuosikokouksen alussa jaettiin huomionosoituksia pitkäaikaisille hallituksen jäsenille. Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n kultainen ansiomerkki myönnettiin Arto Ylitalolle ja Hannu Ristaniemelle. Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n hopeisen ansiomerkin saivat Riitta Kulju ja Timo Mäki. Onnittelut ansiomerkin saaneille!