Jukka Penttilälle Suomen Kiinteistöliiton kultainen ansiomerkki

Julkaistu: 22.08.2019

Suomen Kiinteistöliitto on myöntänyt kultaisen ansiomerkin toimitusjohtaja Jukka Penttilälle tunnustuksena ja kiitollisuuden osoituksena kiinteistöalan hyväksi suorittamasta arvokkaasta työstä.

Penttilä on toiminut 11 vuoden ajan Suomen Kiinteistöliiton vuokratalovaliokunnan varapuheenjohtajana ja puheenjohtajana.

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n hallituksessa 14 vuotta järjestötyötä tehnyt Penttilä jatkaa yhdistyksen puheenjohtajana. Hän on toimikaudellaan vahvasti edistänyt kiinteistlyhdistysten alueellista yhteistyötä Etelä-Pohjanmaan ja Pirkanmaan välillä.

Haku